Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (14:12)
φοροτεχνικος - πολλες φορες η παραοικονομια, κινει την οικονομια. η φοροδιαφυγη στους μικρους και τους μεσαιους, ειναι η αμυνα, στην αδικη φορολογηση. εκει που γινεται το ερλα να δεις ειναι στις πολυ μεγαλες επιχειρησεις και στους εφοπλιστες. βεβαια το παραμυθι με τους συνταξιουχους και τους υπαλληλους δεν το καταλαβαινω. τους τα πληρωνει το κρατος και τους τα παιρνει. αυτοι δηλωνουν τα καθαρα.
Απορια: Σήμερα (14:12)
Δηλαδη - Το πρόβλημα είναι αν θα το γράψουν σε τετράδιο με στιλό ή θα το γράψουν στον υπολογιστή;Μήπως το πρόβλημα τους είναι να μην το γράψουν καθόλου;Δεν θα πληρώνει ο μισθωτός σε εσάς χωρίς απόδειξη και ο ίδιος θα πληρώνει φόρους για να περνετε από πάνω απαλλαγές εσεις
Ανώνυμος: Σήμερα (14:12)
Φορομπηχτες - Εδω που τα λεμε ολοι αυτοι φοροδιαφευγουν. Με τα νεα μετρα θα κοπει λιγο η φοροδιαφυγη. Αν δημοσιοποιουσε το κρατος τι φορο πληρωνουν ολοι αυτοι θα γελουσε καθε πικραμμενος. Να μην πιασουμε καποιους αλλους, οπως π.χ. τους δικηγορους. εκει να δεις. Ουτε ενα ευρω σε καθε πελατη δεν δηλωνουν. Η ουσια βεβαια ειναι που θα πανε οι επθπλεον εισπραξεις. Συνηθως καταληγουν στις τσεπες λιγων οικογενειων κολλητων της κυβερνησης.
Βυζ: Σήμερα (14:12)
Καιρός ήταν - Παι το μαύρο χρήμα παιδιά όταν περνης λεφτά δίνουν και απόδειξη. Μέχρι τώρα πληρώναμε εμείς. Τώρα ο καθένας τα δικά του
ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ: Σήμερα (14:12)
50 ΧΡΟΝΙΑ - ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ...ΟΤΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (14:12)
Χαχαχαχα - Και ξαφνικά άμα τους πεις ΝΔ δεν ψηφίσατε; Θα σου πουν όχι βέβαια..βρε καλά σας κάνει Μητσοτάκη βάλε και άλλα μέτρα είναι μαζοχες πάλι θα σε ψηφίσουν

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Αντιδράσεις επιχειρηματιών και από την Κω για το “ψηφιακό πελατολόγιο” που γίνεται υποχρεωτικό από 1/7 - Ποιους αφορά

22/05/2025
2975 Εμφανίσεις
6 Σχόλια

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει και στην Κω, η επικείμενη, υποχρεωτική εφαρμογή του“ψηφιακού πελατολόγιου”,ενός νέου δηλαδή μέτρου,από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, με τους επαγγελματίες του νησιού, να εκφράζουν την αγανάκτησή τους, κάνοντας λόγο για ένα ακόμα “βραχνά” που προστίθεται στην ήδη “λαβωμένη” επιχειρηματικότητα, το οποίο αναμένεται να δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεών τους.

Στόχος της ΑΑΔΕ, είναι να δημιουργηθεί ένα αρραγές μέτωπο, ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής σε κάποιους κλάδους που τα τελευταία χρόνια,παρατηρείται ότι δεν κόβονται τα πραγματικά παραστατικά.

Το “Ψηφιακό Πελατολόγιο”,έχει ήδη ξεκινήσει πιλοτικά από τον Απρίλιο, από την 1η Ιουλίου όμως, θα είναι υποχρεωτικό, για συγκεκριμένες επιχειρήσεις όπως χώροι ενοικίασης πάρκινγκ, συνεργεία αυτοκινήτων, φανοποιεία, επιχειρήσεις με αντικείμενο την τοποθέτηση συναγερμών, ηχοσυστημάτων και οργάνων σε οχήματα, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις που πουλάνε ανταλλακτικά, επιχειρήσεις που πουλάνε ή ενοικιάζουν οχήματα, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί αργότερακαι σε άλλους κλάδους.Πρόκειται για ένα σύστημα, το οποίο θα υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να καταγράφουν και να δηλώνουν τους πελάτες τους, κατά την είσοδο τους στην επιχείρηση - κατάστημα, έτσι ώστε η ΑΑΔΕ, να έχει πλήρη και σε πραγματικό χρόνο, εικόνα των κινήσεων και των συναλλαγών κάθε επιχείρησης.

Όλες αυτές οι επιχειρήσεις, λοιπόν, από 1 Ιουλίου, υποχρεωτικά, θα πρέπει να καταγράφουν τον ημερήσιο αριθμό πελατών, το ΑΦΜ του κάθε πελάτη καθώς και τα πλήρη στοιχεία των αποδείξεων, έτσι ώστε να υπάρχει online διασύνδεση με την ΑΑΔΕ και να διασταυρώνονται οι κινήσεις μέσω του MyData, που γίνεται η τιμολόγηση και βγαίνουν τα παραστατικά, ενώ για κάθε παράβαση που εντοπίζεται, θα επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ.

Μέχρι τον Ιούνιο, αναμένεταινα τεθεί σε λειτουργία και η mobile εφαρμογή, μέσω της οποίας οι επιχειρηματίες θα μπορούν να σκανάρουν την πινακίδα του οχήματος, να αντλούν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, και να καταγράφουν την ολοκλήρωση της συναλλαγής με τη σάρωση απόδειξης ή τιμολογίου στο τέλος. Να σημειωθεί πάντως, ότι κατά την πιλοτική εφαρμογή τουμέτρου, έχουν παρουσιαστεί σημαντικά προβλήματα, καθώς η σχετική πλατφόρμα, δεν επικοινωνεί με τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισηςπαραστατικών των επιχειρήσεων.

Στην πλήρη λειτουργία του νέου συστήματος, όταν ένα όχημα εισέρχεται ή εξέρχεται από συνεργείο, πάρκινγκ, πλυντήριο ή εταιρεία ενοικίασης, ο επαγγελματίας θα πρέπει να σκανάρει με το κινητό του τηλέφωνο την πινακίδα του οχήματος και αυτόματα ο αριθμός κυκλοφορίας θα καταγράφεται στο “ψηφιακό πελατολόγιο”, στην εφαρμογή MyDATAapp. Κατά την έξοδο του οχήματος ο επαγγελματίας θα πρέπει να σκανάρει την απόδειξη ή το τιμολόγιο που έχει εκδοθεί,ώστενα ενημερώνεται το “Ψηφιακό Πελατολόγιο”. Με τον τρόπο αυτό, θα ολοκληρώνεται η διαδικασία και θα κλείνει η συναλλαγή.

Επιχειρηματίες του νησιού, που στις 2/5 προχώρησαν σε σχετική παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την ΔΟΥ Κω, καλώντας την Κυβέρνηση να αποσύρει το μέτρο, τονίζουν ότι πρόκειται για ένα μέτρο χωρίς χρησιμότητα και πως το μόνο που έχει να προσφέρει, είναι περισσότερη γραφειοκρατία, άρα και επιπλέον εργατοώρες, που δεν μπορούν να υποστηριχθούν από τις επιχειρήσεις που ήδη αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα έλλειψης προσωπικού.

Να σημειωθεί, ότι ανάλογες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, έχουν γίνει και στην υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ σχετικές επιστολές προς το Υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, έχουν αποστείλει μεταξύ άλλων, η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ),ζητώντας την απόσυρση του μέτρου, καθώς όπως αναφέρουν, όχι μόνο δε διευκολύνει τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της ψηφιακής τους μετάβασης, αλλά δημιουργεί επιπλέον δυσχέρειες στη λειτουργία τους.


ΔΑΥΙΔ ΜΑΝΤΟΥΚΟΣ: ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ

Ο κ. Δαυίδ Μαντούκος, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων, έκανε λόγο για ένα μέτρο, χωρίς ουσία, που θα φέρει επιπλέον φόρτο εργασίας στις επιχειρήσεις, την ώρα που δεν έχουν προσωπικό για να καλύψει τις υπάρχουσες υποχρεώσεις.

«Δεν μπορώ να καταλάβω – είπε – γιατί πρέπει να δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο την λειτουργία μίας επιχείρησης. Είναι σαν να θέλουν να εξοντώσουν τις επιχειρήσεις. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις δουλεύουν με μειωμένο προσωπικό, αφού δεν βρίσκουν υπαλλήλους και την ίδια ώρα, η Κυβέρνηση, μας προσθέτει γραφειοκρατία. Την μία μας βάζει να αλλάξουμε παρόχουςστην τιμολόγηση, μετά μας φέρνει την ψηφιακή κάρτα εργασίας και τώρα θα έχουμε να σκανάρουμε και τους πελάτες μας. Όλα αυτά και άλλα πολλά που μας έχουν “φορτώσει” τα τελευταία χρόνια, έχουνδυσκολέψει αρκετά την λειτουργία μας. Θα πρέπει να προσλάβουμε προσωπικό μόνο και μόνο για να καλύπτει αυτές τις επιπλέον γραφειοκρατικές ανάγκες. Δεν ξέρω πως μπορεί να αντέξει μία επιχείρηση. Για εμάς, στο συνεργείο, αρκετές φορές, έρχεται ο πελάτης για να “ακούσουμε” για παράδειγμα εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο όχημα, ή να κάνουμε βόλτα το αμάξι για να δούμε εάν λειτουργεί κανονικά. Όλα αυτά γίνονται χωρίς αντίτιμο. Φανταστείτε λοιπόν για κάθε ένα τέτοιο περιστατικό να πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την γραφειοκρατική δουλειά, πόσο χρόνο θα χάσουμε και όπως σας είπα δεν βρίσκουμε και προσωπικό για να εργαστεί, ώστε να καλύψουμε και αυτές τις ανάγκες.

Σε επικοινωνία που έχουμε με άλλους συναδέλφους από την Ελλάδα που εφαρμόζουν το πρόγραμμα πιλοτικά, μας ανέφεραν τις δυσκολίες και μας ενημέρωσαν ότι η σχετική πλατφόρμα που λειτουργεί πιλοτικά, δεν επικοινωνεί με τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα. Μας στέλνουν καθημερινά email από τα λογιστήρια, από τις Ενώσεις, ότι έρχονται συνεχώς νέες αλλαγές και πρέπει να προσαρμοστούμε. Έλεος πια. Δεν θα αντέξουν οι επιχειρήσεις. Πρέπει να το καταλάβουν αυτό οι έχοντες την εξουσία».


Θ. ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ: ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

Ο κ. Θανάσης Μολυβιάτης, ιδιοκτήτης επιχείρησης ενοικίασης αυτοκινήτων, ανέφερε ότι έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση, θα πρέπει κάθε επιχείρηση, να προσλάβει και ένα λογιστή για πλήρη απασχόληση.

«Για τις επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, εάν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο, θα δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα. Είμαστε συνεχώς στους δρόμους και τρέχουμε και τώρα μας ζητάμε να κάνουμε επιπλέον γραφειοκρατική δουλειά, χωρίς λόγο, αφού ήδη με την υπάρχουσα κατάσταση, υπάρχει έλεγχος. Κάνουμε τα συμβόλαια, περνάνε τα παραστατικά και τα στέλνουμε αυτόματα στην ΑΑΔΕ, υπάρχουν τα δελτία αποστολής, τα τιμολόγια και όλα τα παραστατικά, ώστε το κράτος να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για το που και πως λειτουργεί κάθε όχημα.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσουν από το νέο μέτρο; Το σίγουρο είναι ότι θα απαιτηθούν περισσότερες εργατοώρες για τις επιχειρήσεις. Θα πρέπει να προσλάβουμε ένα λογιστή να τον έχουμε καθημερινά στο γραφείο, για να κάνει μόνο αυτή τη δουλειά και μάλιστα σε μία εποχή, που δεν βρίσκεις προσωπικό. Εδώ ψάχνεις να βρεις υπαλλήλους χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις και δεν βρίσκεις, πόσο μάλλον όταν θα πρέπει να έχουν και κάποιες γνώσεις με υπολογιστές και λογιστικά. Οι επιχειρήσεις ενοικιάσεων οχημάτων, θα είναι πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθουν σε αυτά τα νέα δεδομένα και γι’ αυτό κάτι πρέπει να γίνει και να μην εφαρμοστεί το νέο αυτό μέτρο».

Ν. ΠΑΣΣΑΝΙΚΟΛΑΚΗΣ: ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ

Ο κ. Νίκος Πασσανικολάκης, ιδιοκτήτης εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων, τονίζει ότι η εφαρμογή του “ψηφιακού πελατολογίου” θα δυσκολέψει την λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς θα πρέπει να έχουν έναν υπάλληλο να ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.

«Έχουμε ένα σύστημα που εφαρμόζουμε ηλεκτρονικά, διότι κυρίως δουλεύουν οι ηλεκτρονικές κρατήσεις μέσω διαδικτύου. Είναι αυτοματοποιημένο και μέχρι στιγμής δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο, με τα νέα δεδομένα που έρχονται σε ισχύ από την 1η Ιουλίου, θα υπάρξει καθυστέρηση στην εφαρμογή των κρατήσεων. Σίγουρα θέλουμε να δούμε πώς θα εφαρμοστεί. Περιμένουμε και εμείς τις τελικές οδηγίες για τους πελάτες που θα έρχονται απευθείας στα γραφεία μας, για να κάνουν κράτηση σε κάποιο αυτοκίνητο. Σίγουρα είναι αρνητικό και θα μας δυσκολεύει παραπάνω την ζωή.

Μας προσθέτει έξτρα κόστη κάθε χρόνο το κράτος και στο τέλος, όλες αυτές οι έξτρα υποχρεώσεις μαζεύονται, με το κόστος να ανεβαίνει κατά εκατοντάδες ευρώ, με πάρα πολλές συνδρομές. Σίγουρα θα πρέπει να δοθεί μία επιπλέον παράταση, όπως και για τις ψηφιακές κάρτες. Πλέον, η κάθε επιχείρηση χρειάζεται έναν εργαζόμενο για όλες τις ψηφιακές υποχρεωτικές υποχρεώσεις που έχουμε.

Οι μικρότερες επιχειρήσεις θα μπορούν να δουλέψουν πολύ πιο εύκολα, διότι είναι μικρότερος ο όγκος της δουλειάς».


Α. ΚΟΥΡΟΥΔΗ: ΛΑΘΟΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Για το ζήτημα του ψηφιακού πελατολογίου, συνομιλήσαμε με την κ. Ανδριάννα Κουρούδη, υπεύθυνη του Ηλεκτρολογείου «Κουρούδης» στο Πλατάνι, η οποία εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά της για τον χρονικό σημείο που ορίστηκε να τεθεί σε ισχύ η απόφαση αυτή αλλά και τις δυσκολίες στην εφαρμογή του νέου μέτρου.

«Απ’ όσο γνωρίζουμε από 1/7 θα εφαρμοστεί και στα συνεργεία το ψηφιακό πελατολόγιο. Σίγουρα θα δυσκολέψει την καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων, διότι όλα αυτά που γίνονται και εφαρμόζονται δεν βοηθούν τις επιχειρήσεις. Θα χρειαστούμε παραπάνω προσωπικό ενώ ακόμη και για εργασίες που είναι πολύ γρήγορες, εύκολες και που συνήθως διαρκούν μόλις λίγα λεπτά, πλέον θα απαιτείτε αρκετός χρόνος διότι θα πρέπει να καταχωρούνται ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία του πελάτη. Ακόμη και η καταγραφή μιας εργασίας μικρής διάρκειας, απαιτεί χρόνο, εξειδίκευση και πόρους, που δεν είναι εύκολο να εξασφαλιστούν εν μέσω τουριστικής σεζόν.

Η εφαρμογή του μέτρου, έρχεται χωρίς επαρκή ενημέρωση ή τεχνική υποστήριξη. Δεν ξέρουμε επί της ουσίας πώς θα εφαρμοστεί αυτό. Έρχονται ακόμη οδηγίες και διευκρινίσεις και περιμένουμε να δούμε πως θα ενσωματωθεί στην κάθε επιχείρηση και το θέμα με τα ραντεβού.

Η έναρξη του μέτρου γίνεται μέσα στο Καλοκαίρι, όταν οι επαγγελματίες στις τουριστικές περιοχές ήδη λειτουργούν στα όρια των δυνατοτήτων τους. Σίγουρα θέλουμε παράταση, διότι είναι λάθος να εφαρμόζονται νέα μέτρα ειδικά σε τουριστικές περιοχές μέσα στην τουριστική περίοδο. Όλες οι αλλαγές, θα πρέπει να ξεκινάνε, είτε από την αρχή του έτους, είτε εν πάση περιπτώσει τον χειμώνα, όπου δεν υπάρχει τόση πολλή δουλειά, ειδικά στις τουριστικές περιοχές και όχι μέσα στο Καλοκαίρι, γιατί δοκιμάζονται και οι αντοχές μας».


Η. ΜΑΡΙΝΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ

Το μέτρο του ψηφιακού πελατολογίου καλούνται να εφαρμόσουν και οι επιχειρήσεις που πλένουν οχήματα, με τους επαγγελματίες του χώρου, να εκφράζουν έντονες αντιδράσεις, επισημαίνοντας ότι η εφαρμογή του μέτρου σε περίοδο αιχμής και χωρίς επαρκές προσωπικό, θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Ο κ. Ηλίας Μαρίνος, ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων που διαθέτει και πλυντήριο αυτοκινήτων, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

«Μας έχει έρθει η επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο ότι από 1/7 θα πρέπει να εφαρμόσουμε το ψηφιακό πελατολόγιο στα πλυντήρια αυτοκινήτων που υπάρχουν στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Πολύ απλά, θα γίνει ένας χαμός.

Ήδη η καθημερινότητα των επιχειρήσεων είναι επιβαρυμένη με την ψηφιακή κάρτα εργασίας και τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ η έλλειψη προσωπικού είναι μεγάλη.

Θα αναγκαστούμε να κλείνουμε νωρίτερα τα πρατήρια, διότι δεν βρίσκουμε εργαζομένους. Τώρα, χρειάζεται ο καθένας από έναν επιπλέον εργαζόμενο μόνο για να λειτουργεί ως λογιστήριο, για να καταχωρεί όλη τη μέραηλεκτρονικές εντολές.

Με το ψηφιακό ραντεβού για το πλυντήριο, δεν θα μπορούμε να εξυπηρετούμε τον πελάτη, αλλά θα του παρέχουμε μόνο λογιστικές υπηρεσίες. Θα δυσκολέψει πάρα πολύ τη λειτουργία των επιχειρήσεων και θα οδηγήσει πολλά πλυντήρια στο “λουκέτο” ενώ και τα πρατήρια θα αναγκαστούν να κλείνουν νωρίτερα. Το αποτέλεσμα, θα είναι ο πελάτης να μην βρίσκει κατάστημα ανοιχτό.

Θεωρώ ότι πρέπει να επανεξεταστεί το μέτρο, όπως και το ζήτημα της ψηφιακής κάρτας εργασίας. Ειδικά στα τουριστικά μέρη, δεν μπορούν να εφαρμοστούν αυτά τα πράγματα.Έρχονται άνθρωποι από άλλα μέρη της Ελλάδας για να εργαστούν και βλέπουν τους μισθούς τους να μειώνονται, την ώρα που έχουν έρθει για να βγάλουν όσο περισσότερα γίνεται.

Ας βάλουν λοιπόν ωράριο στα βενζινάδικα για να έχουμε όλοι ανθρώπινες συνθήκες, γιατί τώρα είμαστε σε κατηγορία ειδικής ανάγκης. Βλέπουμε τελικά ότι η τεχνολογία, αντί να μας διευκολύνει, μας τα κάνει όλα πιο περίπλοκα».

Α. ΜΠΙΛΛΗΣ: ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ

Την διαφωνία του για το μέτρο, εκφράζει και κ. Αντώνης Μπίλλης, ιδιοκτήτης επιχείρησης ενοικιαζόμενων οχημάτων, τονίζοντας ότι οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις δεν αντέχουν άλλο, από τα νέα μέτρα που συνεχώς ανακοινώνονται και δυσκολεύουν την λειτουργία τους.

«Δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί το ψηφιακό πελατολόγιο στα ενοικιαζόμενα μηχανάκια. Τώρα μελετάμε τις οδηγίες και δεν ξέρουμε τίποτα επίσημα. Ακόμα και όσοι ξέρουν καλά από υπολογιστές, δεν κατάφεραν να ρίξουν το χρόνο καταχώρησης, κάτω από 12 λεπτά ανά πελάτη.

Το σύστημα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην ένταση της τουριστικής κίνησης, καθώς την ίδια ώρα φθάνουν πολλοί πελάτες για να ενοικιάσουν οχήματα και δεν υπάρχει χρόνος για γραφειοκρατία

Πώς θα μπορούμε να εξυπηρετούμε πάνω από 10 άτομα ταυτόχρονα και παράλληλα να συμπληρώνουμε όλα αυτά τα δεδομένα ηλεκτρονικά; Την ώρα που θα φεύγει το μηχανάκι, πρέπει ήδη να έχει αναρτηθεί ηλεκτρονικά το συμβόλαιο. Επιπλέον, ζητούν πάρα πολλά προσωπικά δεδομένα των πελατών. Δεν είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες θα έχουν τη διάθεση να τα μοιραστούν μαζί μας.

Η φοροδιαφυγή δεν είναι το πρόβλημα, αφού οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται με κάρτα. Το 90% των πελατών μας πληρώνει με κάρτα – όλα περνούν ηλεκτρονικά. Όμως το ψηφιακό πελατολόγιο θα ανεβάσει το λειτουργικό κόστος. Θα χρειαστούμε έξτρα προσωπικό, αν βρούμε βέβαια. Ένα άτομο δηλαδή να ασχολείται μόνο για τα ηλεκτρονικά συμβόλαια.

Είμαστε μικρές επιχειρήσεις. Εξυπηρετούμε βλάβες ακόμα και 30 χιλιόμετρα μακριά. Κλείνουμε το μαγαζί για να βοηθήσουμε έναν πελάτη στην παραλία – και τώρα μας φορτώνουν και αυτά. Δεν αντέχουμε άλλο. Δεν μπορούν συνεχώς να μας ρίχνουν βάρη. Μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο λουκέτο».


Φ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο κ. Φρατζής Καραγιάννης, συνιδιοκτήτης της πλατφόρμας ηλεκτρονικής τιμολόγησης “workadu”, μας ενημέρωσε ότι πρόσφατα δημιούργησαν εφαρμογή και για το ψηφιακό πελατολόγιο, ώστε να γίνεται εύκολα η όλη διαδικασία και να μην ταλαιπωρούνται οι επιχειρήσεις.

«Το ψηφιακό πελατολόγιο – είπε- που θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά από 1/7, είναι κάτι σαν το παλιό βιβλίο πόρτας, που γινόταν η καταγραφή των οχημάτων. Στόχος της Κυβέρνησης, είναι να μειωθεί η φοροδιαφυγή. Ας υποθέσουμε, ότι έχεις ένα συνεργείο αυτοκινήτων και κάποιος πελάτης σου φέρνει ένα όχημα απλά για να το δεις. Με το που πατήσει στο χώρο στάθμευσής σου, θα πρέπει να δηλώσεις ότι αυτή η πινακίδα είναι πλέον σε χρήση από εσένα, ακόμα και εάν δεν κάνεις τίποτα πάνω στο αυτοκίνητο. Όταν ο ιδιοκτήτης το πάρει πίσω, θα πρέπει να κλείσεις την κίνηση με κάποιο παραστατικό. Εάν όμως δεν κάνεις καμία εργασία, πάλι θα πρέπει να κλείσεις την κίνηση, αναγράφοντας πολύ συγκεκριμένους λόγους για τους οποίους συνέβη αυτό. Η ουσία πίσω από όλο αυτό, είναι η καταγραφή κάθε εισερχόμενου ή εξερχόμενου οχήματος, ώστε σε περίπτωση ελέγχου να υπάρχει παραστατικό ή σημαντικός λόγος που εξηγεί γιατί έκλεισε η κίνηση.

Εμείς στο workadu προσπαθούμε να απλοποιήσουμε όσο μπορούμε τα πράγματα, ώστε να βοηθήσουμε τους επιχειρηματίες και όλη αυτή η διαδικασία να γίνεται σύντομα και εύκολα. Υπάρχει βέβαια και η πλατφόρμα του Υπουργείου, που θα μπορείς να κάνεις όλη αυτή την διαδικασία, όμως όπως έχουμε ενημερωθεί,κατά την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα, ως προς τον συγχρονισμό των ηλεκτρονικών προγραμμάτων τιμολόγησης.

Γι’ αυτό λοιπόν και εμείς, απλοποιούμε τις διαδικασίες και το μόνο που θα απαιτείται από την επιχείρηση, είναι να συμπληρώνει την πινακίδα του οχήματος και όλα τα άλλα θα βγαίνουν αυτοματοποιημένα».

Σε σχετική ερώτηση για το κόστος της εφαρμογής αυτής, ο κ. Καραγιάννης, μας είπε ότι εξαρτάται από την “κίνηση” που θα εκδίδει μία επιχείρηση, όμως το κόστος είναι ιδιαίτερα μικρό, με την αρχική τιμή να ξεκινάει από τα 5 ευρώ τον μήνα, ενώ δεν απαιτείται κάποιο ποσό για την εγκατάσταση του προγράμματος.


Γ. ΘΑΝΟΣ: ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο λογιστής κ. Γιώργος Θάνος, αναφέρεται στις αλλαγές που θα φέρει το ψηφιακό πελατολόγιο, που αναμένεται να λειτουργήσει υποχρεωτικά από 1 Ιουλίου σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις.

«Το ψηφιακό πελατολόγιο – είπε- θα έχει τη λογική των ελέγχων που γίνονται και σήμερα για το προσωπικό μιας εταιρείας. Όπως π.χ. αν σε έλεγχο βρεθεί εργαζόμενος μη δηλωμένος στον πίνακα προσωπικού μιας επιχείρησης, αυτό θεωρείται παράβαση. Το ίδιο λοιπόν, θα ισχύει για τους πελάτες σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια αυτοκινήτων και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, που δεν είναι καταχωρημένοι στην ειδική φόρμα του ψηφιακού πελατολογίου της ΑΑΔΕ, σε κλάδους δηλαδή παροχής υπηρεσιών λιανικής, που παρατηρείται εκτεταμένη φοροδιαφυγή, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ. Αν ένα όχημα λοιπόν, δε καταγραφεί από την επιχείρηση κατά την ώρα εισόδου και εκείνη τη στιγμή προκύψει επιτόπιος έλεγχος, τότε αυτό θα θεωρείται απόκρυψη φορολογητέας ύλης, άσχετα αν δεν ολοκλήρωσε τις εργασίες που προβλέπει η παροχή της υπηρεσίας. Θα πρέπει επίσης να γίνεται πάντα συσχέτιση της εγγραφής ψηφιακού πελατολογίου και με το αντίστοιχο εκδοθέν παραστατικό, που σημαίνει επιπλέον διοικητικό βάρος για τις επιχειρήσεις αυτές».


ΟΙ ΚΑΔ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ 1/7

45.2: Συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων

45.20: Συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων

45.20.1: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων για εμπορεύματα

45.20.11: Συνήθεις υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων για εμπορεύματα (εκτός από τις υπηρεσίες επισκευής του ηλεκτρικού συστήματος, των ελαστικών και του αμαξώματος)

45.20.11.01: Υπηρεσίες αλλαγής λαδιών επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.02: Υπηρεσίες επισκευής και ρύθμισης του καρμπυρατέρ επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.03: Υπηρεσίες επισκευής και ρύθμισης των φρένων επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.04: Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης εξαρτημάτων επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.05: Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης μερών της μηχανής επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.06: Υπηρεσίες επισκευής κυλίνδρων κινητήρων επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων (ρεκτιφιέ)

45.20.11.07: Υπηρεσίες επισκευής συστήματος εξάτμισης επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.11.08: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής επιβατηγών αυτοκινήτων οχημάτων, με υλικά και ανταλλακτικά

45.20.11.09: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής επιβατηγών αυτοκινήτων οχημάτων, χωρίς υλικά και ανταλλακτικά

45.20.12: Υπηρεσίες επισκευής του ηλεκτρικού συστήματος αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων για εμπορεύματα

45.20.13: Υπηρεσίες επισκευής των ελαστικών, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης του ανοίγματος των τροχών και της ζυγοστάθμισης αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων για εμπορεύματα

45.20.13.01: Υπηρεσίες επισκευής ελαστικών αυτοκινήτων (βουλκανιζατέρ)

45.20.13.02: Υπηρεσίες ζυγοστάθμισης επιβατηγών αυτοκινήτων

45.20.14: Υπηρεσίες επισκευής του αμαξώματος αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων για εμπορεύματα (επισκευή θυρών, κλειδαριών και παράθυρων, επαναχρωματισμός, επισκευή μετά από σύγκρουση) και παρόμοιες υπηρεσίες

45.20.14.01: Υπηρεσίες αντικατάστασης ανεμοθωράκων (παρμπρίζ) και παράθυρων επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.14.02: Υπηρεσίες αποκήρωσης επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.14.03: Υπηρεσίες βαφής αμαξώματος επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.14.04: Υπηρεσίες επισκευής και μετατροπών αμαξώματος επιβατηγών και ελαφρών φορτηγών αυτοκινήτων

45.20.14.05: Υπηρεσίες τοποθέτησης καθρεπτών σε επιβατηγά και ελαφρά φορτηγά αυτοκίνητα

45.20.2: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων

45.20.21: Συνήθεις υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων (εκτός από τις υπηρεσίες επισκευής του ηλεκτρικού συστήματος και του αμαξώματος)

45.20.21.01: Υπηρεσίες επισκευής και ρύθμισης του καρμπυρατέρ άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.21.02: Υπηρεσίες επισκευής και ρύθμισης του συστήματος εξάτμισης άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.21.03: Υπηρεσίες επισκευής και ρύθμισης των φρένων άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.21.04: Υπηρεσίες επισκευής κυλίνδρων κινητήρων άλλων αυτοκινήτων οχημάτων (ρεκτιφιέ)

45.20.21.05: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής άλλων αυτοκινήτων οχημάτων, με υλικά και ανταλλακτικά

45.20.21.06: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής άλλων αυτοκινήτων οχημάτων, χωρίς υλικά και ανταλλακτικά

45.20.22: Υπηρεσίες επισκευής του ηλεκτρικού συστήματος άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων

45.20.23: Υπηρεσίες επισκευής του αμαξώματος άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων (επισκευή θυρών, κλειδαριών και παράθυρων, επαναχρωματισμός, επισκευή μετά από σύγκρουση) και παρόμοιες υπηρεσίες

45.20.23.01: Υπηρεσίες αντικατάστασης ανεμοθωράκων (παρμπρίζ) και παράθυρων άλλων αυτοκινήτων οχημάτων


45.20.23.02: Υπηρεσίες βαφής του αμαξώματος άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.23.03: Υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης ελαστικών άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.23.04: Υπηρεσίες επισκευής και μετατροπών του αμαξώματος άλλων αυτοκινήτων οχημάτων

45.20.23.05: Υπηρεσίες τοποθέτησης καθρεπτών σε άλλα αυτοκίνητα οχήματα

45.32.12.33: Υπηρεσίες τοποθέτησης οργάνων ακριβείας σε αυτοκίνητα

45.32.12.34: Υπηρεσίες τοποθέτησης συστημάτων συναγερμού σε αυτοκίνητα και άλλα αυτοκινούμενα μηχανήματα

45.4: Πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους

45.40: Πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους

45.40.5: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής μοτοσικλετών και μοτοποδήλατων

45.40.50: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής μοτοσικλετών και μοτοποδήλατων

45.40.50.01: Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης μερών της μηχανής μοτοσικλετών και μοτοποδήλατων

45.40.50.02: Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης της καρότσας μοτοσικλετών και μοτοποδήλατων

45.40.50.03: Υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής εξαρτημάτων μοτοσικλετών και μοτοποδήλατων

45.40.50.04: Υπηρεσίες τοποθέτησης καθρεπτών σε μοτοσικλέτες

45.20.3: Υπηρεσίες πλυσίματος, γυαλίσματος οχημάτων και παρόμοιες υπηρεσίες

45.20.30: Υπηρεσίες πλυσίματος, γυαλίσματος οχημάτων και παρόμοιες υπηρεσίες

45.20.30.01: Υπηρεσίες πισσαρίσματος, στιλβώματος και επάλειψης με κερί, στιλβώματος υπό κενό κλπ αυτοκινήτων οχημάτων

47.43.33.16: Υπηρεσίες τοποθέτησης ραδιομαγνητόφωνων σε αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και αυτοκινούμενα μηχανήματα

52.21.24: Υπηρεσίες χώρων στάθμευσης

52.21.24.02: Υπηρεσίες υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων

52.21.24.03: Υπηρεσίες χώρου στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων

52.21.24.04: Υπηρεσίες χώρων στάθμευσης κάθε είδους μεταφορικών μέσων και τροχόσπιτων

52.21.24.05: Υπηρεσίες χώρων στάθμευσης μοτοσικλετών

52.21.24.06: Υπηρεσίες στάθμευσης αυτοκινήτων σε χώρους αεροδρομίων

49.32.12: Υπηρεσίες ενοικίασης επιβατηγών αυτοκινήτων με οδηγό

49.39.31: Υπηρεσίες ενοικίασης λεωφορείων και αμαξών με οδηγό

49.39.31.02: Υπηρεσίες ενοικίασης επιβατηγών αυτοκινήτων (πούλμαν), με οδηγό μη ιδιοκτήτη

49.41.2: Υπηρεσίες ενοικίασης φορτηγών οχημάτων με χειριστή

49.41.20: Υπηρεσίες ενοικίασης φορτηγών οχημάτων με χειριστή

77.1: Ενοικίαση και εκμίσθωση μηχανοκίνητων οχημάτων

77.11: Ενοικίαση και εκμίσθωση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων

77.11.1: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων

77.11.10: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων

77.11.10.01: Υπηρεσίες ενοικίασης επιβατηγών αυτοκινήτων, χωρίς οδηγό

77.11.10.02: Υπηρεσίες ενοικίασης ηλεκτρικών οχημάτων για τη μεταφορά επιβατών, χωρίς οδηγό

77.12: Ενοικίαση και εκμίσθωση φορτηγών

77.12.1: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης φορτηγών

77.12.11: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων, χωρίς οδηγό

77.12.19: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης άλλου χερσαίου μεταφορικού εξοπλισμού, χωρίς οδηγό

77.12.19.01: Υπηρεσίες ενοικίασης ηλεκτρικών οχημάτων για τη μεταφορά δέκα ή περισσοτέρων επιβατών, χωρίς οδηγό

77.39.13: Υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης μοτοσικλετών και τροχόσπιτων

77.39.13.01: Υπηρεσίες ενοικίασης μοτοποδήλατων

77.39.13.02: Υπηρεσίες ενοικίασης μοτοσικλετών

77.39.13.03: Υπηρεσίες ενοικίασης ηλεκτρικών μοτοσικλετών(συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών ποδηλάτων και άλλων ηλεκτρικών οχημάτων)


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 6
Ανώνυμος
Ανώνυμος 25/05 - 11:22
φοροτεχνικος
πολλες φορες η παραοικονομια, κινει την οικονομια. η φοροδιαφυγη στους μικρους και τους μεσαιους, ειναι η αμυνα, στην αδικη φορολογηση. εκει που γινεται το ερλα να δεις ειναι στις πολυ μεγαλες επιχειρησεις και στους εφοπλιστες. βεβαια το παραμυθι με τους συνταξιουχους και τους υπαλληλους δεν το καταλαβαινω. τους τα πληρωνει το κρατος και τους τα παιρνει. αυτοι δηλωνουν τα καθαρα.
Απορια
Απορια 25/05 - 09:29
Δηλαδη
Το πρόβλημα είναι αν θα το γράψουν σε τετράδιο με στιλό ή θα το γράψουν στον υπολογιστή;Μήπως το πρόβλημα τους είναι να μην το γράψουν καθόλου;Δεν θα πληρώνει ο μισθωτός σε εσάς χωρίς απόδειξη και ο ίδιος θα πληρώνει φόρους για να περνετε από πάνω απαλλαγές εσεις
Ανώνυμος
Ανώνυμος 25/05 - 07:03
Φορομπηχτες
Εδω που τα λεμε ολοι αυτοι φοροδιαφευγουν. Με τα νεα μετρα θα κοπει λιγο η φοροδιαφυγη. Αν δημοσιοποιουσε το κρατος τι φορο πληρωνουν ολοι αυτοι θα γελουσε καθε πικραμμενος. Να μην πιασουμε καποιους αλλους, οπως π.χ. τους δικηγορους. εκει να δεις. Ουτε ενα ευρω σε καθε πελατη δεν δηλωνουν. Η ουσια βεβαια ειναι που θα πανε οι επθπλεον εισπραξεις. Συνηθως καταληγουν στις τσεπες λιγων οικογενειων κολλητων της κυβερνησης.
Βυζ
Βυζ 25/05 - 01:49
Καιρός ήταν
Παι το μαύρο χρήμα παιδιά όταν περνης λεφτά δίνουν και απόδειξη. Μέχρι τώρα πληρώναμε εμείς. Τώρα ο καθένας τα δικά του
ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ
ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ 25/05 - 01:15
50 ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ...ΟΤΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 24/05 - 22:16
Χαχαχαχα
Και ξαφνικά άμα τους πεις ΝΔ δεν ψηφίσατε; Θα σου πουν όχι βέβαια..βρε καλά σας κάνει Μητσοτάκη βάλε και άλλα μέτρα είναι μαζοχες πάλι θα σε ψηφίσουν

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ